hejhoe.

Då är tisdagen också nu med avklarad, nu är det kväller och vi bara sitter och degar jag och min babe, vi har fått lite överstökat idag faktiskt..
En av dom stora stegen är ju att vi faktiskt skrev in piotrek på skola nu, samtidigt som vi söker jobb. båda två!
Dock har jag ju även min kurs jag går på varje dag.

Veckan blir nog rätt lugn i sig, lite och göra här och där. men helt okej ändå, inga stora saker som måste göras.. men lite finns det allt. som vanligt.

Till helgen har vi lite planer jag och mitt hjärta, men blir nog en linköping en runda, till ikea och sedan även en sväng till min bror, så pontus if you see this so måste vi bestämma en dag. (:

Nu blir det lite lästa lite bloggar, glo lite onetreehill och sedan bara mysa av denna dag..

Btw, är det någon som vet privata bostäder man kan söka? Hatar att sitta i kö för att få lgh, vill flytta nuuuu juu!
PEACE OUT!
/ Teldo.


Ett citat som jag verkligen avgudar från one tree hill är..
Peyton: " Every song ends, but is that a reason not to enjoy it? "
Vilket är ditt favorit citat!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback