Lite av varje!

Oj.. Lite dåligt med bloggen har det varit, men det är knappt så jag har suttit vid min dator, elller rättare sagt varit knappt hemma. full fart hela helgen faktiskt, och me like it!

En snabbis på update då,
Fredags; Förfest hos heidi och även utgång på det, jävla nice utgång!
Kan slänga upp fåtal bilder som blev någorlunda normala , haha.

Lördags: Lite fest här hemma hade mamma, och lite goa skratt blev det, sedan upp till tivolit en sväng, och sedan hem till Carro som fyllde hela 20. Grattisgrattis i efterskott! ( jag gratta henne även på henne b day ) ;)

Söndags; Vaknade runt 16,00 kanske, hahhaha. var helt sliten, min pojke också, men vi gick upp käka lite och drog sedan iväg ner på staden och drog med oss heidi, och jag övningskörde lite också. he-he.
Heidis min när hon såg mig bakom ratten var oslagbar! Hahaha, sitter och små skrattar ännu!
Drog på stan och käkade som sagt, sedan en sväng till tivolit.
Oh jäklar vad vi åkte karuseller! Det gick undan kan jag lova.

Idag; Pappamin kommer hit och vi ska umgås ute i det fina vädret, vi ska även grilla. :)
Ikväll blir det nog glo någon majbrasa någonstans, dock var vet jag inte.
Ni märker när nästa blogg inlägg kommer, cya!

/PEACE OUT. BLESS. Teld0o.
'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback