slapp/mys dag :)

Godmorgon, uppe med tuppen som sagt idag.
Vaknade av att mamma kom in och pratade och mumlade som vanligt, så jag slog upp mina gröna och började dagen vid sex imorse. konstigt nog? Jag som ändå var helt jävla slut igår ska hålla igång hela dagen idag med knappt någon sömn från inatt?
Jag vill inte veta hur trött jag är sen när jag kommer hem.

Okej, planeringen för idag är simpel, väntar nu på att jag ska kunna ringa men det öppnar ju inte förns halv nio så får vänta några minuter och sedan ska jag försöka kräva några tjänster av tanten jag ska prata med, hehe.
Sedan blir det fix och så inför stan, sen möta upp heidi där.

Vad jag ska göra på stan är oklart, men ibland är det bara skönt och komma ut och inte bara sitta inne hela dagen, för det orkar jag verkligen inte. Kommer ju gå i taket då för fan. haha!

Ikväll vet jag inte hur det ser ut, men tror det blir mys hemma med mamma och villetarzan. :)
Jag tror vi ska mumsa i oss lite sockervadd ikväll... hihi..

Nu ska jag snart ringa här!
Vi höres sen..



Jag och heidi när vi skulle ut och fira min födelsedag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback