sorry för dålig update!

 Hallå...
 
Ojoj det var ett tag sedan jag skrev här..Fy mig! *slår mig på fingrarna*
Men det har varit rätt mycket och sådär nu sista tiden att det har inte blivit så mycket bloggande, när man väl sitter vid datorn är det mest facebook,facebook,facebook..
När jag väl har tid på kvällen och blogga så hinner jag alltid somna innan klockan tio, så då blir det att man glömmer och blogga..
 
Lite update, jag är i vecka 29. veckorna springer iväg och våran lilla bebis växer som ogräs. det huffas och puffas i magen mer och mer, märker att det inte är lite mycket plats kvar där inne. Det är ju som sagt bara 11 veckor kvar... Jisses... Tiden springer iväg, men eftersom redan allt typ är fixat så känner jag mig ändå nu relativt lugn, stressen och paniken hinner nog kommer för den delen också ;).
 
Aahop, Piotrek åkte en runda till Polen idag, så nu blir jag ensam två veckor framöver, känns ju tumme ner kan jag lova. men måste man fixa ärenden så måste man, blir ju bättre för oss i slutändan. :)
Tid ifrån varandra är ju också nyttigt, men att vara utan varandra i nästan sex månader, är ingen höjdare. och nu när man väl har kommit på plats tillsammans så känns de ännu mer jobbigt att han ska åka, första gången för mig som jag är själv i lägenheten, och jag HATAR det kan jag lova.
Var det inte för min bror som ska komma imorgon så hade jag åkt med piotrek så hade han fått släppt av mig hos mamma, men nu har jag bestämt mig. Jag ska i alla fall ge det ett försök med att sova själv. Haha, låter som en 11 åring, men vafan..
 
Slänger upp lite bilder så inte bloggen blir allt för tråkig, lite bilder livar ju upp det hela.. :)
Vi hörs snart igen. I promise!

 
 
 
Jag verkligen älskar mannen som har gjort mig såhär lycklig..
Och jag älskar mitt knyte i magen också.. Vi ska snart bli tre.. <3
/ Teld0o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback