Sømn ær det bæsta som finns!

helluu..

Sorry, men jag kan inte lægga upp några bilder eftersom jag befinner mig som sagt på ett bibliotek, haha.
Man tager vad man haver nær man inte kan vælja på så mycket.

Sovit som en prinsessa som sagt inatt, æven om jag och lisa trængs som två valrossar så sover vi hyffsat skønt i alla fall , dock får man en fot då och då i ansiktet, men vad gør det då? Kærlek! haha..

Igår så hade jag en sån dag jag bara æven sov, skønt som fan. Hade lisen inne hos mig som æven också somna gott i min sæng, haha.
Sen gick hela gænget utom jag och spelade fotboll, jag fortsatte sov..
Sen kl halv nio kom lisen och væckte mig, hon tyckte jag också skulle med och glo lite fotboll, men nær vi væl kom dit så var det slut. haha, så jag återgick till sængen och sov hela natten.

idag ær det en lugn dag innan jobbet kallar in mig imorgon, hehe.
tre dagars jobb sen ny plats, I love this job!

Nu ska jag och Lisa gå och handla på Kiwi, grillning som sagt ikvæll..
MUMS!

Vi høres nær vi høres!
CIAO!



Saknar min ælskade pojkvæn så något otroligt! <3


Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Vad tycker du om mitt inlägg " the boy who.."?

Håller du med med någon bild eller så?:D

Kram

http://isabellealberti.se/2012/june/the-boy-who.html#comment

2012-06-07 @ 12:20:46
URL: http://isabellealberti.se
Postat av: Anonym

fin blogg verkligen ❤

2012-06-07 @ 15:39:00
URL: http://paulineart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback