Utkast: Aug. 02, 2012

Godkväll..

Sitter här i soffan och bara njuter av denna dag som har sprungit iväg, och det är skönt att dagarna försvinner rätt snabbt för då går även veckorna snabbt. Men det är rätt mycket inplanerat nu så jag hoppas även dom närmsta veckorna går också fort.
Augustifestival, rixfm, kolmården, skolan börjar, hundvakt en vecka, mja jag tror nog veckorna kommer rulla på bra. I alla fall HOPPAS jag det.

Idag har man hållt igång rätt mycket, pappa kom runt elva på fm idag och så gick vi ut och promenera, gick även till HC med villebus och tog en glass i värmen, och så kom man hem, och då kom syster med familj på besök, sen iväg igen men även ett besök på Macdondlas med mamma och villebus, sen när vi kom hem gick vi ut och på baksidan och umgicks med grannarna, alltid lika mys, <3

Sitter nu och har Ullared på kanal fem på och längtar bara äääännu mer tills vi åker dit, ska bli så jäkla härligt och få handla till hemmet och bebisen.. Ojojoj.
dock har vi redan allt planerat, eller jag planerar piotrek hakar på ;) Men det är alltid piotrek som ger det slutgiltiga beslutet när det gäller och handla, för annars hade vi nog haft allt och lite till nu!

Nu blir det slappa , sova tidigt kommer jag med göra, redan as trött. Imorgon får vi se vad dagen erbjuder.. VI höres amigos.. Ciao!

'- Treat people like you want to be treated...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback