kärlek, kärlek, kärlek!

FamILY.

Jag måste bara få skriva av mig om min älskade familj, som jag vill tacka enormt mycket och jag verkligen uppskattar min familj till tusen.

Jag vet att jag är vrång, gör motstånd och är allmänt jävla dryg, men ni ska veta att jag älskar er till max, jag kan inte ens förklara hur mycket jag älskar denna familj.

Den här helgen har känts helt underbar faktiskt, bästa på länge. Den här helgen har jag inte känt mig pressad till någonting, inte stressad att man måste göra någonting, utan bara tagit den som den kommer, dock planera vi ju linköping, men det var helt underbart att komma dit, om inte bättre. <3

Ett citat för mig som är väldigt viktigt är " Be careful what you wish for, becuse it may come true ".. Och jag har nästan bevis på det också, enligt mig själv, och det är någonting jag vill säga till er alla där ute, att var försiktig med vad du önskar dig, för ibland kan det komma rakt i ansiktet på dig också.

Imorgon börjar en ny vecka, ny möjligheter.
Är det någon som kan skänka ett jobb till min älskade pojkvän, och en lägenhet till oss också?
Det är så behövligt.. SNÄLLA!? haha!

Avslutar detta blogg inlägg med att jag säger att jag älskar min underbara familj, älskar min absoluta bästa vän Heidi, och såklart älskar jag min fina pojkvän något så otroligt! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback