Mycket har hænt verkligen!

Hej..

Oh det var verkligen evigheter sedan jag ens hade bloggsidan uppe, men jag ska førsøka att skriva av det mest spænndande som har hænt nu då.

Jag drog ju ivæg till tivolit igen som sagt till den 17emaj och skulle bara jobba en helg, men har fastnat och ær inne på min fjærde vecka, och jag blir kvar 4 veckor till faktiskt.
Piotrek jobbar i fredrikstad hær i norge så vi båda befinner oss i skitlandet norge, som jag innerligt, djupt hatar. Men jag trivs så førbannat bra på tivolit så varfør inte?

Om ni kanske inte mærker det men så ær min stavning lite rolig också, men sitter på en norsk skit dator , så dærfør blir det lite roliga bokstæver, men ni førstår nog lite vad jag skriiver.


SEN till det størsta har hænt mig nu på senaste tiden, så igår gick jag och lisa till køpcentrumet hær i Nannestad før att køpa ett Gravidtest och hon tvinga mig pissa på stickfan, och visst visa det att jag var gravid, och eftersom jag bara har en støttande familj, och en jævla bra pojkvæn så behåller jag det!
Så om 8 månader , ær jag en mamma. Helt sjukt, som en drøm går i uppfyllelse. Kan inte beskriva min lycka.
Och jag ælskar verkligen mannen som har gjort detta att funka ;)

Men nu ska vi tillbaks till tivolit, vi høres snart igen. I promise!


Kommentarer
Postat av: tessan

grattis gumman :)

2012-06-06 @ 15:30:04
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback