HOME AGAIN!!!!!

Tänkte att jag skulle försöka skriva av mig lite för jag känner mig fullproppad med allt i mitt huvud sen jag kom hem, och det är ändå rätt skönt att man kan dela med sig av lite när man kan liksom.

Kom hem idag till Norrköping 10.24, jag och lisa var med om en jävla roadtrip alltså, när vi skulle ta bussen från Oslo till Sthlm så var den bussen full, så först till GBG , vänta där i fem timmar och sedan vänta på att man kunde få växla in sina pengar och sen ta första tåget hem från GBG till norrpan, men fasen så skönt det var att komma hem också. Man uppskattar saker mer och mer för varje dag man är hemma när man inte har tillgång till allt man behöver hela tiden. Men vad gör det om man trivs? Ingenting.

När jag kom hem idag så kom Inout min svåger och hämta mig på stationen och körde mig till mc driven på mc och köpte mat sedan umgicks jag bara med storasyster och min lilla systerdotter, och nu när jag kom hem till dom fick jag så många leenden och det är så helane och friskande för kroppen, mitt lilla hjärta börjar bli så stor nu, och jag kallar henne miss fluffy för hennes hår är så poff. Charmtroll !

Sedan körde inout hem mig, när jag kom innanför dörren så kom Ville springandes och kramade storasyster och även pussade mig, vilken känsla. Det här kan jag leva på länge.

Nu på kvällen kom min älskade bästa vän upp utan att vi ens hade bestämt någonting, vad skönt det var och ha heidi här en stund, bara prata och hänga igen, imorgon blir det en heldag på stan och som vi ska snacka skit, skratta och bara ha allmänt roligt. Gud vad jag har saknat min älskade vän, som även blir gudmor till mitt barn som hon redan har bestämt. hehe.
ÄLSKAR DIG bästaste vän!

Nu blir de bara slapp i soffan, ladda ner Onetreehill säsong 8 och bara njuta av all lyx..
CIAO !

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback