what dosent kill you makes you a fighter.

Men tjosan i trosan.

Sitter här nu med öppen balkongdörr med solen i ryggen och bara längtar tills sommaren verkligen är här kan jag ju lova.
Just nu ska jag maila runt lite för både mig och piotrek och se om det leder någon vart, våran vardag känns väldigt enformigt just nu, men jag hoppas på bättre tider inom snar framtid faktiskt.

Jag har planer på studera igen, distans faktiskt. för det finns dom stunderna jag inte har lust och vara i skolan, eller bara rent ut sagt skiter i och gå, och då är det skönt att köra på hemma istället, det känns mer som min grej. Piotrek har ju också ansökt om att få gå i skolan, men dock väntar vi svar därifrån ännu..

Söker fortfarande lgh till mig och min kära pojkvän just nu så allt är på g i alla fall.
Den som väntar på någonting gott väntar alltid för länge, eller hur säger man ;) ?

Men nu ska jag fortsätta med de jag höll på med, vi höres.
PEACEOUT BLESS!




10mån, 17dagar tillsammans.
Och jag är världens lyckligaste med dig, jag älskar dig piotr kargol <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback