Im moving on, some people stay in the past..

Gokväll,

Igår blev det ingen bloggning för jag var för trött för det haha.
Men idag kan jag ju skriva lite i alla fall, ändå svider ögonen av trötthet, men ska vänta in ett telesamtal innan sängen.

Vad har hänt idag då?
Jo en gammal gammal barndomsvän kom hem till mig idag, och bara hängde med mig här hemma idag, och vi pratade, åt frukost, middag, sov, var ute på bakgården och lite sådär. Ingenting speciellt men bara umgås är också skönt liksom.
Det var för länge sen vi träffades, så nu får vi ta igen lite tycker jag. (:

Och nu har jag även fått reda på lite saker om magen, hehe.
Jag ska på blodprov och sånt den 20e, och det första ultraljudet ska jag på den 28e. Ska bli såååå jävla spännande, jag hoppas bara min älskling kan ta sig hem tills dess, annars skriker mitt hjärta av smärta kan jag lova, för jag har inte ens fått träffa han efter beskedet för han är tvungen och jobba :/...

Men vi ser nu framåt på ljusa dagar, och allt kommer bli bara bra, tunga dagar har det varit men det kommer bara lättare dagar.. <3

Nu lyssna lite på musik, vänta in telesamtal, sedan sova..
GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback