Every song ends but is that a reason to not enjoy it?

God kväller everyone..

Idag har jag inte gjort NÅGONTING. Och det har varit så himla gudars skönt, bara sovit intill nästan hela dagen för att jag har varit trött. Gravidtets syndrom? maybe baby.
Dock har mamma varit duktig och skurat hela köket, ett tag där fick jag kli i fingrarna och också ville städa, men då gick jag och la mig istället. haha.

Nu på kvällen blev det en stund ute i alla fall på baksidan, lite prat och bus med lillebror på gräsmattan, även om man sitter inne en hel dag behöver man komma ut för man behöver luften, imorgon tänkte jag ju dra ut mamma och ville i skogen på en promenad, kanske dags och verkligen ta tag i det här, men fetare i alla fall kommer jag ju bli? haha.

Måste bara nämna det här, haha.
Jag tror mina hormoner verkligen har kommit, för förut när jag var ensam hemma, fick jag bara sån ångest attack och bara tjöt tjöt tjöt tjöt.. konstigt nog? Ändå är jag så lycklig för piotrek kommer hem om exakt en vecka, ska bli så mysigt för vi har inte ens träffat varandra efter jag ringde till honom och berätta att jag var gravid.
Sååå det ska bli så skönt när han kommer hem och stannar en heeeeeeeeeeeeeeeeel vecka!

Nu blire ta sig en duch, slå på fotbollen och se när polackerna förlorar ikväll för då kommer jag ha en sur pojkvän, hihihih..
Hörs ! Peace and love !

 <3  image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback